Aplicatia minune ma salveaza

M-am decis ca e timpul sa imi reimprospatez limba franceza, un pic ruginita, din cauza faptului ca nu a mai fost utilizata din anul intai de facultate. Din fericire am descoperit o aplicatie, pe care repejor mi-am si instalat-o pe telefonul meu “inteligent”. Aplicatia se numeste Duolingo si imbina utilul cu placutul facand procesul de invatare mult mai simplu. Iti poti alege de la inceput care este limba pe care doresti sa o inveti si esti luat de la notiunile de baza si dus, pas cu pas, mai departe.  

Partea interesanta este ca aceasta aplicatie iti exerseaza doua limbi straine, pentru ca raspunsurile tale vor fi toate in limba engleza, asa ca daca ai sansa sa impusti doi iepuri dintr-o lovitura. Un alt punct forte al acestei aplicatii minune sta in lectiile audio. Orice limba ai selecta, ai sansa de beneficia si de lectii audio. Asta iti e de foarte mare ajutor pentru ca prinzi modul in care trebuie sa pronunti un anumit cuvant. Nu cred ca poti stapani in totalitate, o limba, in doar cativa lectii facute cu ajutorul telefonului, insa cu siguranta iti poti imbunatati cunostintele lingvistice. Trebuie sa recunosc ca ma atrage mai ales pentru ca face totul sa para o joaca si in acelasi timp te face sa fii concentrat pe ceea ce faci. Dragut, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu