Home alone.

Probabil unul dintre “hobby-urile” mele… sa fiu singura acasa… Nu gasesc nimic mai placut in momentul de fata,decat sa stau linistita si sa fac ceea ce-mi place…sa ascult muzica ce ma rupe de realitate, sa-mi fac ordine in ganduri si nu numai…
Cred ca e cel mai frumos week-end de ceva vreme incoace…Nu sunt eu adepta hoinaritului pe strazi, si nici nu am cluburile in sange… Azi am profitat de ocazie si m-am odihnit. La ora 12:00 am deschis ochii si-am pus din instinct mana pe telefon…. 3 mesaje,gen “esti bine?” … Aseara am iesit brusc de pe net… atipisem in fata calculatorului… l-am oprit din buton,fara sa ma mai uit la cele 2 ferestre noi…. Am coborat din pat si mi-am facut cafeaua,inca buimaca de somn… O ora mai tarziu, deja fresh si cu o pofta uriasa de clatite,m-am pus pe treaba… am “devastat” bucataria, mi-am facut pofta, le-am facut si altora pofta … Later, am primit o vizita de la Niko si, ii multumesc pt ca si-a miscat “dosul” si-a venit sa ma viziteze…(de ce am eu vaga impresie ca a venit pentru clatitele mele?! …nu stiu…) Am ras cu pofta de multitudinea de specimene pe cale de inmultire si cu IQ < 0.001, care ne sunt bagate pe gat, la TV… De-a dreptul… mai bine tac!
N-a durat mult si iar am ramas singura… Ador linistea! Exprima adevarul meu!  Gandurile urla-n mine… As vrea uneori sa taca!
E trecut de ora 23:00… inca nu am stare! M-am plimbat prin casa de parca as fi fost pe bulevard. Ascult aceleasi melodii,on and on and on… Si nu, nu sunt cele lacrimogene…ci alea “saltarete”, ca sa-mi dea o stare de bine…
Cred ca ma bag in pat… Profit iar de liniste si ma odihnesc…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu