Îţi mulţumesc …

Îţi multumesc că ai facut greşeala.
Îţi mulţumesc pentru fastuasele temple pe care le-ai construit pentru mine, aşa mari …aşa pustii , chiar nu ştii că nu poţi să faci oamenii să te slujească daca nu vor?
Îţi muţumesc pentru marile corăbii , voi putea naviga cu ele pe marea de lacrimi.
Îţi mulţumesc pentru sacii cu seminţe de ură, invidie şi aroganţă pe care mi i-ai dat , dar aceştia nu rodesc pe solul meu .E prea îmbibat cu respect şi luminat de prea multi sori.
Îţi mulţumesc pentru faptul că îmi aud ecolul  când încerc să îţi vorbesc şi pentru faptul că am cunoscut persoana care are mereu dreptate.
Îţi multumesc pentru liberatea din închisoare şi pentru faptul că a trebuit să  ascult glasul omenirii redat de natură prin foşnetul frunzelor şi adierea vântului..a fost uşor …glasul tau însă , nu l-am putut descifra..e prea metalic.
Îţi mulţumesc pentru că a trebuit să îmi făuresc singur modelul în viaţă şi pentru faptul că mi-ai arătat ce să nu fiu !
N-am să intru pe poarta principală aducându-ti ofrande pentru tot ce mi-ai daruit. Nu am să fiu în faţa lumii ceea ce vrei tu , pentru că eu văd lumea altfel  şi o simnt altfel..Sunt altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu