Ce se întâmplă în fiecare sesiune

Mai sunt câteva zile şi intru în sesiune. Ha! Totuşi săptămâna aceasta e mult mai importantă, dintr-o anumită perspectivă. Acum trebuie să predau toate proiectele fără de care nu pot intra în examene. O săptămână full pe care se pare că am început-o cu stângul, mai ales după ce am fost atenţionat că am categorisit o persoană drept superficială, cu toate că nu era cuvântul cel mai potrivit. În fine.
Sesiune. Mereu în sesiune găsesc multe alte lucruri de făcut, care de altfel trebuiesc făcute, dar care numai în perioada examenelor au farmec pentru mine, în rest no. În fiecare sesiune adun un teanc de cărti, sau o listă cu cărţi ce mi se par foarte intreresante şi pe care doresc să le citesc. Imediat ce se termină sesiunea dispare parcă şi interesul pentru lectură şi teancul de cărţi – fără a le fi citit – şi lista şi tot. Acum mi-am descărcat de pe torentcreştin o serie de cărţi în format electronic iar câteva mi-am propus să le citesc. Iată ce cărţi mi s-au părut interesante şi chiar doresc să le citesc după ce termin sesiune sau, în funcţie de timpul disponibil, chiar în sesiune:
  • Credinţa creştină normală – Wachman Nee,
  • Doar pentru EA – Shaunti Feldhahn,
  • Doar pentru EL – Shaunti şi Jeff Feldhahn,
  • Dumnezeu nu joacă zaruri – Edmond Constantinescu,
  • Eu, Barbatul – John Eldredge,
  • Dezamagit de Dumnezeu – Philip Yancey,
  • Viata condusa de scopuri – Rick Warren (să o recitesc),
  • Imitatio Cristi  – Thomas Kempis,
  • ISUS pe care nu l-am cunoscut – Philip Yancey.
Nu sunt scrise într-o ordine anumită dar vrea să le citesc pe toate şi mai sunt căteva de care încă nu am făcut rost. Am o nouă cunoştinţă care citeşte foarte mult. La început, când îmi spunea cât de mult îi place să citească, mi se părea ciudat ca unei persoane, în ziua de azi când tehnologia e atât de avansată, să îi placă atât de mult să stea cu nasul în cărţi. Azi dimineaţă am trecut prin Moll Moldova pe la Diverta. Mi-am dat seama că de fiecare dată când am ajuns în zonă am mers la Diverta să văd ce cărţi mai sunt. Cred că azi am stat mai bine de o jumătate de oră pe acolo. Găsisem câteva cărţi care m-au captivat.
Mi-am propus să încep şi eu să citesc pentru că, după câte am văzut, nu e chiar plictisitor a citi. Mă întreb dacă după ce se va termina sesiunea voi mai avea aceeaşi dorinţă aprinsă de a citi.. Sper să fie la fel totuşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu