Crearea de texte – cel mai bun SEO

Daca designul unei pagini web si o interfata user friendly sunt esentiale pentru atragerea utilizatorilor  de internet, continutul va fi intotdeauna cel care va face diferenta. Cel in functie de care un site sau un blog vor avea sau nu autoritate, vor beneficia sau nu de notorietate sau vor avea sau nu un trafic considerabil. Continutul reprezinta textele existente pe un site, articole, comunicate de presa, tutoriale, linkuri, etc. Tot ce poate comunica direct cu publicul, tot ce poate suscita interes si poate creste popularitatea si notorietatea unui site.

Dincolo de presupunerile legate de diverse artificii ale SEO (optimizarea pentru motoarele de cautare), adevarul este ca cel mai bun tool SEO este insusi continutul. Iar pentru ca acesta sa deserveasca cel mai bine scopurile pentru care un site sau un blog au fost create, s-au nascut si firme specializate pe creare texte. Este ceea ce in limbajul profesionistilor din acest domeniu s-ar traduce prin content writing. Editarea de continut pentru site-uri a devenit o activitate din ce in ce mai cautata si din ce in ce mai apreciata. Si daca internetul era pana nu de mult plin de texte de proasta calitate, traduceri penibile, copy paste-uri din diverse surse mai mult sau mai putin cunoscute si acreditate, astazi lucrurile incep sa se cearna. Pentru ca nu mai este suficient sa inserezi cateva cuvinte cheie intr-un text prost de pe un site care vrea cu orice chip un Page Rank mai bun, pentru ca site-ul respectiv sa aiba si vizitatori. Utilizatorii de internet, consumatorii de informatie, au nevoie de calitate, iar Google este dispus sa le-o ofere. Astfel incat, periodic, cei de la Google, anunta modificari legate de algoritmul de cautare, modificari ce tind sa aduca in prim plan site-uri cu continut interesant, unic si cat mai relevant pentru cautarilor utilizatorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu